Поняття «творча лабораторія» сьогодні
стало надзвичайно популярним, хоча тлумачення цього терміну не завжди
однозначні.
Одні вбачають у ньому сукупність джерел, які педагог використовує у своїй творчій праці, другі – механізм народження нової ідеї, треті – процес підготовки та реалізації задуму уроку; четверті – безперервну самоосвітню роботу учителя, п’яті – самоаналіз досягнутого та подальше фахове зростання…
Одні вбачають у ньому сукупність джерел, які педагог використовує у своїй творчій праці, другі – механізм народження нової ідеї, треті – процес підготовки та реалізації задуму уроку; четверті – безперервну самоосвітню роботу учителя, п’яті – самоаналіз досягнутого та подальше фахове зростання…
Більшість досвідчених учителів
стверджують, що їхня творча лабораторія –
ціле життя, в якому поєднуються роботи з різними інформаційними джерелами,
пошук новинок передового педагогічного досвіду, аналіз досягнутого, визначення
перспектив, а головне у цьому переліку – увага до особливостей вивчення
предмету не просто всіма учнями певного класу, а конкретними школярами
конкретного класу, школи, тими, кого безпосередньо навчає педагог. Дуже
важливо, щоб педагог мав бажання, можливість ділитися власними напрацюваннями з
колегами, шукати підтримки, поради, визнання. Саме з цією метою відкриваю
сторінку «Творча лабораторія вчителя».
Шукайте, експериментуйте, помиляйтеся,
не погоджуйтеся, але не залишайтеся на узбіччі дороги пізнання!
Веб-квест "Енергозбереження - справа кожного"
Веб-квест "Табличний процесор"Веб-квест "Lazarus. Елемент керування "кнопка""
Немає коментарів:
Дописати коментар